reklama

Nuž dobré ráno stará mama!

Iba takýto jednoduchý povzdych ma napadol po prečítaní článku s názvom "Ekonomický rast? Musíme prerozdeliť príjmy, čiže zdaniť bohatých!" Ja by som síce použil namiesto formulácie "čiže zdaniť bohatých!" použil presnejšiu formuláciu "čiže korigovať zisk tak, aby sme dosiahli prinajhoršom stabilizáciu, ak nie rast!", ale inak v pdodstate súhlasím.  Len či to čítali aj tí, čo hľadajú riešenie pre Ukrajinu?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zdá sa Vám tá poznámka s tou Ukrajinou nelogická? Tak len krátko zauvažujem cez položenie vyrývačnej otázky.

Prečo sa majú na riešenie problémov na Ukrajine skladať 11 miliardami daňovníci z Európskej únie (podotýkam, že zrejme aj na úkor viacerých prorastových opatrení a programov v rámci samotnej EÚ, teda aj v rámci Slovenska), keď v podstate minimálne tých istých 11 miliárd z produkcie a teda aj zo zisku, vytvoreného všetkými obyvateľmi Ukrajiny, sa presunulo na účty ich vlastných oligarchov?

Aj Tebe vnuk môj, zareagovala stará mama.

Štefan Sládeček

Štefan Sládeček

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa stáť si za svojim názorom, ale nechávam aj iným priestor na ich názor. Podľa mojich známych som niekedy až priveľmi komplikovane zmýšľajúci, ale nakoniec mi väčšinou porozumejú. Aktuálne budem v tomto blogu vyjadrovať aj názory predsedu Strany občianskej ľavice, na čo sa budem vždy snažiť čitateľov upozorniť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu